lördag 21 augusti 2010

Le bon marriage


Idag blir det bröllop för några av mina finaste vänner.


Därför tar jag min finaste klänning på.


Den som har alla färger jag gillar.


Och olika mönster som man aldrig tröttnar på.


Om det blir kallt tar jag på mig min lilla guld-bolero.


Håret ser väl ut ungefär sådär, kommer nog byta mellan utsläpp och uppsatt i lös knut.
Sminket blir enkelt och frostigt, men bloddroppade läppar och lite extra ögonfransar..
Sen ska jag bara fixa bruden osså... wish me luck.

5 kommentarer:

anydaynow sa...

Ha så kul finis!

Emmie sa...

du är jättefin!!
lycka till med brudfixet, det går säkert galant! ha en lovely dag/kväll!

Styleabaad sa...

Helt sagolikt vacker är du! Älskar klänningen! Ha det så bra ikväll!

TuvaMinnaLinn Vintage (a love story) sa...

Åhh..Leila lovely locks (looks)

Ej Utgivet Material sa...

åhå tackar! Det var underbart, och sminket blev så nära perfekt som det kunde bli! Tack tack!