tisdag 10 augusti 2010

Tips-runda!

Min sista lediga vecka har jag framförallt spenderat med att reka igenom secondhand-butiker efter lite speciella ting. Jag har då ramlat förbi dessa fynd, som jag duktigt motstått att köpa. Jag tänkte att om jag tipsar er och ni går och köper dem så slipper jag motstå frestelsen...Allt är ifrån Myrorna Fridhemsplan.



Väst 50 kr. Very folklore-chic.


Fantastiskt fin klänning som jag ej kommer ihåg pris på..


En jättesöt gul klänning med tillhörande liten spetsjacka. Utmärkt för till exempel bröllopsbesök.


Sötaste skorna, för små dvärgar, typ strlk 37-38... (bitter-storfot talar)


Ännu bittrare blev jag för att dessa var cirka i strlk 38. Helt nya från Vagabond. 200kr.


Jättesnygga halsband! Båda två tillsammans röstar jag på!

God jaktlycka!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag och lee ska leta kostym nästa vecka. ska se om jag hittar något spännande till mig själv då.

Sara sa...

Åh vilka fynd. Måste vara jobbigt att gå förbi utan att köpa! Jag tycker nästan det är jobbigt bara att titta utan att få handla. Det kliar i köpnerven.

Ej Utgivet Material sa...

Ja det är det. Min första impuls är alltid att bli sådär "jag-vill-ha"-grinig som man blev när man var liten.. haha. Sen drar jag fram min icke-materialistiska buddistiska sida, ser hur katten har sönder saker utan att man kan bli arg på han, och så går jag förbi...allt är förgängligt..men det är svårt att komma ihåg =)