fredag 30 juli 2010

De finaste från Holmen


En torsdagkväll möter jag upp de som känt mig sedan innan jag tappade mjölktänderna. De finaste framavlade kvinnorna från vår Holme.



Vi sågs på mysiga Morfar Ginko, på söder, där den naturliga diskussion faller sig så att vi konstaterar att Dj'n givetvis måste ha underwear när denne kör sina grooves i det genomskinliga båset som hänger i taket.


Det är svårt att sammanfatta en kväll med de här människorna. Samtalsämnen pendlar från ringar till död. Stämningen går från glad till sorgsen till glad igen. Skratt avlöses av tårar. Och allt det känns med dessa människor som världens naturligaste sak.
Ni ska veta att ni betyder världen för mig.


[Och snart, väldigt snart, gifter hon sig! Just hon, min fina.. ]

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jenny sitter överallt ju!
Tack för igår, mys.

/Janna

Ej Utgivet Material sa...

jassp det gör hon ! ja det var finfint!Kram!