tisdag 20 juli 2010

Semesterplanerna

Jag hade egentligen tänkt blogga om denna Bad Boy [bild lånad härifrån], en Harley Davidson som vi fått låna från en vän till älsklingen, då han var tvungen att sälja sin när vi köpte lägenheten.


 
Vi ska hit ner är tanken. Helsingborg.


Men idag efter träning har vi båda ont i halsen och känner oss lite tunga. Så nu försöker vi med alla huskurer och vila för att bli pigga nog för hojjfärden imorgon..
[Bild lånad härifrån]


Då tänker jag att alla dricker väl mojjitos med extra riven ingefära för att döda alla virus..


En massa lime och mynta och så får vi sova länge och hoppas på det bästa!
[I värsta fall blir det en bilresa ned..]

3 kommentarer:

Emmie sa...

åh, men fy fasen vad jag vill åka hoj nu med!!
och tja, alla har vi väl våra halsontknep. jag brukar ta till min darlings finaste whisky... ;)
krya på er och hållar tummarna för lyckad frisk resa ner!

Styleabaad sa...

Krya på er och ha en fin tur! Själv åkte jag på (igen) nån slags bihålsinflammation så jag kör också med ingefära - bästa kuren.

Ej Utgivet Material sa...

tack! den lilla skvätten rom, och ingefäran jag rev på allt jag åt igår verkar ha funkat, iaf känner vi oss klara i huvet, vilket är viktigast.
Bihålehärvan får jag också alltid! Och halsfluss. Operarade bort halsmandlarna när jag var liten, men inte hjälpte det...