söndag 24 oktober 2010

Dansaoke!









  

Igår drog jag på de knähöga, mötte upp mina kungsholmsmadamer på Söder och drog till Strand på Rättviseförmedlingens kalas. [HÄR kan ni checka in vad de gör!]
Fantastisk musik, vi dansade till fötterna trillade av, och kvällens bästa var DANSAOKE. ÖFA-kollektivet drog upp musikvideos på storskärm som vi dansaoke-mässigt fick tolka fritt. Stämningen var på topp; det var bara kärlek och laser i luften. Precis som jag gillar't! Roligaste kvällen i år; dansaoke borde massinföras!

Klänningen med svart sammetsrynk för bysten är en engelsk vintagehistoria och koftan fransk vintage i hundra procent akryl, precis som jag gillar´t. Den beige kedjan runt halsen är från Stadsmissionen, klänning och kofta från Myrorna.

6 kommentarer:

Janna sa...

Åh vad kul att ni hade kul!
Önskar att jag hade haft lite mer energi i kroppen, men nu var det inte så. Nästa gång har jag förhoppningsvis lite mindre match i bagaget när vi ska göra ngt kul!

Ej Utgivet Material sa...

Du hade ÄLSKAT dansaoke. Bästa grejen.

Janna sa...

Det är det jag tänker! Att jag hade älskat det alltså!

Emmie sa...

åh, det låter sjukt kul! har aldrig hört talas om det..
och jäklarns vilken snygg dansaokeoutfit!!
är det en våningssäng jag skymtar där i hörnet?

Ej Utgivet Material sa...

nä, inte jag heller, men m,an inser snabbt att det är ju såklart årets grej. Helt i tiden!
Jepp, en våningssäng.

Emmie sa...

nostalgi! jag och brorsan sov i våningsäng tills jag var säkert en sju, åtta år.. sen fick jag äääntligen eget rum..:)