torsdag 7 oktober 2010

Goldish


När jag rensade mina kläder vid flytten i somras hittade jag denna guldglittriga skapelse, som jag inte direkt överanvänt, men samtidigt inte kunde göra mig av med. Jag har använt den som tubtopp förr. Kungholmenskvinnorna borde känna igen denna från ett nyårsfirande...
Men så kollade jag in en av mina favvobloggar: Styleabaad. Tyckte mig känna igen ett glittrigt plagg.. Elsa har en liknande (likadan??) skapelse, som hon hottat upp med t-shirt!KOLLA IN HÄR. Haha! Kanske ska dra ned toppen nästa gång?

3 kommentarer:

Styleabaad sa...

Men gudars, visst är den identisk! Jag köpte den faktiskt som en tubtopp (Gina Tricot!) för något år sedan eller mer... Men den funkar ju lika bra som kjol!! Multi-purpos-guldtyg det där! Gillar din gypsy-chica outfit!!! Mer guld och haremsbyxor åt folket!!! xo

TuvaMinnaLinn Vintage (a love story) sa...

Ja den var ju faktiskt sjukt fin som kjol..test testa!

Ej Utgivet Material sa...

Ja men det är så himla fint med guld; säger som killen på stadsmissionen; " Hej det är ju du, hippie de lux!"
Haha, fint ska d va. Saknar att säsongen för harem är lite borta...

Ska se om min gumpsize tillåter att guldet blir kjol ossåå =)