lördag 30 oktober 2010

Ett Unn



Efter en riktigt tung dag på jobbet, när tårarna bränner under ögonlocket hela vägen hem så är det mumma att få träffa han den fina som gör mig lugn, träna lite och sen unna sig precis vad man vill på Cajsa Warg-butiken där också Chokladfabriken bor. Vi unnade oss tryffeltartar av oxfile, mimosapiroger, mozzarella och tomatsallad med en cointreauchokladboll och en smultron/choklapaj till efterrätt.
 Det gäller att koppla blort, koppla av och vända det negativa. Kanske behövs då ibland ett unn sådär på fredagskvällen.

4 kommentarer:

Janna sa...

Lyx!
Stackare att det är så dåligt på jobbet, har haft såna dagar också, speciellt i början på förra jobbet när jag inte fattade något och alla förväntade sig att jag skulle göra saker som jag inte hade en aning om. Men det blev bättre.
Tur att man kan bli på bättre humör med hjälp av lite unn! Väldigt suktande hurrudu. Det är sånt jag ska unna mig när Lee fått ett jobb :)
Puss

Emmie sa...

mmm, unna sig, det är viktigt det. andas och pausa.
himla läskande grejer du köpte!

agge sa...

så värd! puss!

Ej Utgivet Material sa...

Vistt behövs det ibland. (ganska ofta). himla gott ovh värt o kram på er fina!