söndag 3 oktober 2010

Fezt I Skyddsbunkern


Under Västertorpstunnelbana finns en välbevarad hemlighet.


Nämligen världens ballaste lokal där man hör tunnelbanan i väggarna.


Här firade vi Pers födelsedag, av oss fick han denna klocka.



Pers bror hällde upp mitt medhavda. Bästa bartendern.


Så jävla snyggt var det.


Pers egendesignade jobbverk.


Abbey Road in my heart forever.




Loverzz.


FödelsedagsSkumpan kom fram!







Klara var taggad inför tipsrundan om PER.



Agz gjorde ett inhopp i baren.


Dj Per skapar spännande pausmusik.


Klara &Emma vann tipsrundan! YaY! Ragnarrök!




Ah laser! Älskar´t.



Tack Per & Agz för en jättekalasig kväll !

8 kommentarer:

Janna sa...

Häftigt ställe!

Emmie sa...

åh, fasen vad coolt!

Agnes sa...

Vilka fina bilder!! Men det var Emma och Klara som vann. KRAM snygging!

Ej Utgivet Material sa...

Ja det var en fantastiskt cool lokal!

Det var ragnarröken som gjorde det svårt att se vinnarna! Men grattis till Klemma!

Ej Utgivet Material sa...

Ja det var en fantastiskt cool lokal!

Det var ragnarröken som gjorde det svårt att se vinnarna! Men grattis till Klemma!

L sa...

wow, vilket ställe! och jag som letar lokal!! vet du var man kan få tag i info om lokalen?

Ej Utgivet Material sa...

Maila mig så ska jag vidarebefodra dig till ngn som vet. Har egentligen ingen aning, vad jag förstod användes lokalen som replokal, vet inte huruvida den går att hyra. Men jag tyckte att den var fantastisk för fesstligheter!

sara_stridsman@hotmail.com sa...

Vilket häftigt ställe! dit vill jag gå.