tisdag 5 oktober 2010

♥ Kelis


Major ISSCHHH! Min, om man nu får kalla det så,
idol, KELIS, kommer till Stockholm för spelning på
GötaKällare tisdagen den 12/10(!)
YAY!
Jag skulle sett henne sist hon skulle komma, men det
blev givetvis inställt....
Så läste jag HÄR hos Elsa att hon hade varit på konsert
där både Kelis & Robyn spelade. Attans, vad avis jag blev!
Men Kelis såg/hörde/uppfattade min avundsjuka och nu
kommer hon alltså hit. Lyckan. Den lyckan. Så kom ni med!
Boka biljetter HÄR.

Eller så gör ni bara så att ni tar och vinner biljetter! HÄR kan ni komma till Kingsize Magazines tävling för att vinna två plåtar! Bara gör´t!


4 kommentarer:

TuvaMinnaLinn Vintage (a love story) sa...

hmm...12/9...då har du ju missat de hun:)

TuvaMinnaLinn Vintage (a love story) sa...

hmm...12/9...då har du ju missat de hun:)

Styleabaad sa...

Åh vad glad jag blev när jag såg detta! yay! Du kommer att få se en grym show nästa vecka!!! Enjoy!

Ej Utgivet Material sa...

Hehe ja jag är kvar lite i septembermånad, hann inte riktigt känna av den klart..
Ja men visst är det underbart Elsa- som en besvarad bön!!