lördag 16 oktober 2010

DateNight


Ikväll firar vi vår kärlek med romantisk middag för två.


Vi har en riktig festmåltid! Med förrätt, huvudrätt och eftterrätt resten av kvällen. Det blev alltså våfflor med rödlök, caviar och getost-creme fraiche, biff med tryffelolja, rödbeta med chevre/valnötter/lingon, kantareller och sötpotatis. Liksom alla favoriter.





På det extra mycket efterrätt i form av godis! och film såklart. Hierro var en fantastiskt vacker, sorglig, spansk skräckfilm som jag varmt rekommenderar. Scenerna är så vackra så ögat fastnar.


Till det vår nya favorit;  mjuka ingefärskarameller från den asiatiska affären.
Nu sitter jag och väntar på min Han, min fantastiska man, som gick ut ich köpte nässpray till mig eftersom jag knappt kan andas. Bara en sån grej liksom. Whatta man.

4 kommentarer:

Agnes med sin nya blogg! sa...

Mmm ser rackarns gott ut! Hierro har jag också sett, den var kuslig. Ingefärsgodiset är bäst, men varning: man blir beroende!!!

Janna sa...

Åh goda, såna ska jag köpa nästa gång jag är hos mamma och pappa!

Emmie sa...

fy farao vad mycket gott!!
åh, dessa fantastiska män! <3

Ej Utgivet Material sa...

Gott var ordet.
Hierro var så fin tycker jag. O hemsk.
Janna: vi köper godisarna på asiatiska affären på st eriksgatan, 6 kr :)