lördag 16 oktober 2010

Utan inbördes ordning


Idag är det en såndär vacker morgon känner jag.



Jag upptäcker att skorna tagit över ordningen.
[oordningen]


Man kan ana ugglor.


 Abra anar goood helgmat.


I badrummet har jag bara låtit kitsch-stilen ta över. Utan att riktigt vet när det skedde.



Den här fina toarullshållaren kommer från Coctail på söder och påminner mig om Vurma.
Det gör mig glad.


I min mormors gamla sammetsväska har jag snoddar och annat hårpill.


Åh, äntligen vackra helgfrukost.



Fikon, blodapelsin, grape och apelsin med massa honung och nymortlad kardemumma; det är lycka det.

7 kommentarer:

Micha sa...

Det är helt otroligt.. Allt du har på dig, gör, äter, äger och är - är helt fantastiskt vackert! Att besöka din blogg en kall, eländig morgon som denna är guld för alla sinnen.

Ha en fin dag fina Leila!

Janna sa...

Jag tog en låååång sovmorgon, och åt kesoplättar med äpple och kanel. Och några fikon på det!
Snart ska jag ge mig ut lite också tror jag, men det är ingen idé att skynda. Saknar dig! Puss och kram

Hanna sa...

låter smarrigt. ska prova till söndagsfrukost imorn. puss!

Emmie sa...

så himla smarrig frukost! när bjussar du?..:p

ugglorna- coola!
skorna- supersnajsiga!! vill me ha!
kitsch i badrum- läckert. känns lite som om det är mer tillåtet att gå lite wild and crazy i badrummet tycker jag, de behöver livas upp lite mer!:)

TuvaMinnaLinn Vintage (a love story) sa...

Jag tar även en treo just denna morgon.

tack, ni är bäst.

Styleabaad sa...

LOVE kitch! Den dar apelsinsalladen ska jag se till att gora nar jag kommer hem igen! Ser gudomlig ut!

Ej Utgivet Material sa...

ÅH MEN HEJ ALLA NI FINA BÄSTA TJEJER!
Vad härligt, som om vi alla hade frukostdate! Fikon-apelsinsalladen är gööör-good. Också kan man äta den på kvällen med mozzarella, olivolja och mortlad rosépeppar. Det e en favvo!

Micha: Tack för dina fina ord, blir ju alldeles varm i hjärtat
; KRAM!
Janna: Saknar dig med, ska vi hitt på ngt kul nästa helg?? puss!

Emmie & Elsa: Ja men kitsch e ju himla fint o jag har liksom ändå inte styrt badrummet; så varför inte!

Hanna: PUSSSSSSS! miss you. vi får skypa snart.

Minnan: Jamen treo här med =) O tillbakakaka på bästheten! Bara mys!

Vad glad jag blev av alla er idag! Hoppas ni har det fint idag!