måndag 20 juni 2011

Feztligheter


I lördags pyntade vi för fezt! Vi hade ju massa födelsedagar och min examen att fira!


Vackra Clara var där.


Mamma & Agnes, förlorade i någon lägenhet tvärsöver.
[Kanske en naken man eller något annat intressant där?]


Clara hade bakat Kärleksmums med extra fin choklad i. Och de vackra formarna fick jag!


Bra tjejor.


Öppna paket!Och mister Lee!



Janna, mamma och Trille läser en fin saga.


Lite suddigt blev det.


Min fina bok som jag fick av min han, den ska jag visa mer av en annan dag.

 

Farliga Flaskan med absinth var framme en sväng. Då hade man all rätt att se lite rädd ut.


Clara tog det chill, rörde inte en min.


Kom igen då, kör tranan, hetsade de oss.


Bella och jag var tvungna att visa vår kampsortsanda. Janna undrar nog lite över detta.


Skratta och blocka, så brukar det gå till.


Helkul kväll som fortsatte till tidig dag!

5 kommentarer:

Janna sa...

Haha, nej jag ville bara vara med på bild. Så klart.

mamma sa...

Ha ha, bilden på Agnes och mej var ju helt underbar! Hur kunde vi se så lika ut? :)Tack igen, gulle, för allt fint ni hade gjort!

Styleabaad sa...

Jag älskar de där vimplarna - så festliga!!

Ej Utgivet Material sa...

@Janna: Jamensjälvklart var det så. Borde ha förstått...

@mamma: Haha. Den bilden vart guld värd. Tack för alla fina presenter! njuter av de allihop!

@Elsa: Ja visst är det! Roligaste, enklaste pysslet! Nu hade jag oranga och beige papper hängda på orange snöre och text både fram och bak - kuligt!

Agnes sa...

Vi ser inte kloka ut! Vilken bild. Fulsnygg på något sätt :)

Tack för kalaset!!