fredag 17 juni 2011

Om att öppna paket...

Jag fick så himlans fina paket av min han.


En liten fin Casio-klocka i guldfärg.


Har velat ha den länge!


Och äntligen en doft jag gillar. 


 En kroppsspray som är parabenfri och ej testad på djur och doftar gudomligt!



Den fina loggan är extra plus!

Min han har humor när han slår in paket!


Ett litet smyckespaket i en stor diskmaskinstablettskartong...



Meen hallå var det något mer i eller?


Den här ringen från Indiska har jag gluttat länge på!



Nästa pakettrix, en Willys-kasse! Lågpris ska det va!


I den fanns en väska jag dregglat över i månader...


Tillsist, triumfen!
Mannen hade letat land och rike runt efter H&M-baddräkten jag tycker är världens läckraste!


Så himla bra! Poolparty hela sommaren säger jag.

4 kommentarer:

Styleabaad sa...

Den där väskan, i finaste lejongula färgen, alltså ÅH!!!!

Ej Utgivet Material sa...

Ja Jag tror att det blivit en favoritfärg, precis Next to lila :)

Krickelin sa...

Grattis i efterskott! Vilka fina grejer du fått, :)

Ej Utgivet Material sa...

Tack fina!