torsdag 30 juni 2011

Les Cadeaux


Jag fick några extra speciella, eftertänksamma presenter när jag fyllde år.
Som denna vackra peacesymbol som nu hänger i mitt fönster och singnalerar helt rätt budskap.


Mamma hittade den såklart. Jag gillar den galet mycket.


Agnes, den duktiga kreatören hade gjort jättefina kort. Som här ackompanjeras av en liten sköldpadda från Anna.


"I see you" hade Agnes ritat åt mig och ramat in. Meddelandet som jag tycker representerar bloggvärlden så väl, och kanske är den vackraste gatukonsten jag sett. Mer om detta kan ni läsa här.


Mamma hade även hittat denna lila karaff med små glas till på Myrorna åt mig.
Otroligt vackert handmålade med ett matchande påfågelkort till. Så fint![Lila...nomnom]


Agnes hade såklart lyckats kirra den snyggaste skrivboken också. Med ädelstenar "För mina ädlaste tankar". Åh. Vill du ha en också så säljer hennes bekanta fler här.


Anders kom förbi med de meterhöga rosorna! Igen... Galenskap!


Janna hade lyckats pricka in en sak jag önskat mig i flera år nu. Vinglas utan fot! De skönaste att hålla i handen och skvalpa rötjut med tycker jag.

Tack alla ni fina för så fina grejjer [krejjer]!

3 kommentarer:

Styleabaad sa...

FIna saker det där - karaffen är helt bedårande! En sån skulle man ha alltså!!

Agnes sa...

HÄR: http://bookmake.tumblr.com/


:)

Emmie sa...

läckert peacemärke!!