söndag 19 juni 2011

God Bless....

Hörni, jag kan inte hålla mig längre. Jag måste få visa denna vintagepärla som jag hittade på Yesterdays. Märket är FormFit Rogers, den är utvald av Peter som har Yesterdays och är något utav en expert på amerikansk vintage. Jag såg den första gången på Vintagemässan. Men då trodde jag att den var såld, sedan såg jag den på Blockpartyt och förstod att det var ödesbestämt att det skulle bli vi.


Det roliga med denna klänning, förutom att den är perfekt formsydd, är att jag känner mig lite som en medtävlande i en amerikansk skönhetstävling varje gång jag har på den. Kan inte låta bli att dra på den breda southern-texas-accenten; God bless America and If I would win I would try to save the poor children. " Typ så.






Till denna dress har jag matchat lite guldigheter. Min fingerring som jag unnat mig själv i födelsedagspresent, från Gina Tricot. Klockan som jag fick av min fina fästman, guldig Casio. Även ringen som jag fick och ett par krispiga örhängen som jag fick av fästmannen dotter i present. Perfect match!




En lyckad födelsedagspartajsoutfit eller vad säger ni?

3 kommentarer:

mamma sa...

Alla bilderna är bra, men på den sista är du helt strålande!!!!
Tack för en helmysig kväll igår - hoppas den var lika trevlig sen jag gått :) Peace, love and understanding.... Puss o kram

Styleabaad sa...

Nämen vilken klänning! Underbar verkligen!

Ej Utgivet Material sa...

Tack ! Jag älskar den!