tisdag 28 juni 2011

Om annat..



Jag tidsreser tillbaka till innan alla mörka nyheter flockades över vårt hus. Då var jag midsommarglad och hade min fina gröna morgonrocksklänning och hade bakat paj så jag hade choklad lite varstans. Men sedan hoppade jag in i duschen och drog på mig detta. Vi såg killen som kraschat med sin vespa i det övergivna Stockholm och diskuterade hur en midsommarnatt dramatiskt kunde förändra så mycket.


Klänningen köpte jag förra sommaren på Lisa Larsson.
Hon har väldigt många fina klänningar men en ganska tråkig attityd.






Den volangiga urringningen matchades av mina "guldiga" smycken.


Armbandet är extra mäktigt!
Något jag inte kunde låta bli på AG47,
det är i sten och mörkt melerat grön men skrimrar i ultraviolett när solen slår rätt.


Finast av dem alla är detta! Ett halsband som jag och mamma har gjort matchande exemplar av hos AG47. Så himla nöjda är vi med dem, ska försöka få till en bild av mammas också, som är i en kortare kedja i silver och lite annorlunda. De är som vi, lika men annurlunda. Det är en examenspresent till mig/ett tack för gott samarbete gällande min uppsats om mindfulness. Som en påminnelse om att vara här och nu och som det vackraste smycket jag äger.

P.S. Dagen till ära fick jag veta att jag fick ett A på uppsatsen!

4 kommentarer:

Styleabaad sa...

Precis som en piggelin i färgen - hur underbart är inte det? Halsbandet var grymt också, förstår att du fastnade för det!

Agnes sa...

ETT A!? är du galen!??? fy fan va grymt!!!

janna sa...

Grattis, fan vad nice!

Ej Utgivet Material sa...

Piggelin är ju extra glatt! Halsbandet kom vi på själva! Så det är ett unikuum.
Ja, ett A! SÅ sjukt fett.. Janna du vet ju(A-student) :)