onsdag 16 mars 2011

Talinn - part 4, the last part

Jag hade nästan glömt bort att berätta lite om sista delen av vår lilla förlovningsweekend!


Sista dagen i Talinn började vi som alla andra dagar i Talinn vår morgon på hotellets
Spa- och sauna-avdelning. Där fanns varma bubbelpoolar, saltbastu, aromabastu, upplevelseduschar och en massa mer skönt som väckte sinnena till liv.


Sedan, när vi var uupvärmda från insidan gick vi ut i kylan igen.



Och ned till hamnen, där det finns mycket spritbutiker, varuhus och annat...


Jag hittade en fantastisk liten boutique som hade allt möjligt fint att prova.


Som de här blusarna.



och den här klänningen...



Eller den här fina bruna slokhatten. Som jag letat efter sen dess.
Priserna i butiken var lite för höga för mig så vi promenerade vidare i hamnen.


Där fanns det en fantastisk loppis!


Jag ville släpa hem denna fina byst.



Och även fast julen var över så ville jag till nästa år, smälla upp sådana fina gamla julkulor.



Det fanns hur mycket fina pinaler  som helst! Ser ni den vackra ikontavlan...?


Men tyvärr vara dessa priser lite för höga de med, tyckte jag.
Så sedan var det dags att åka hem igen..Förlovade och glada!


Här och Här och Här hittar ni de andra delarna som handlar om resan!

2 kommentarer:

Janna sa...

Åh, jag älskar den rosa och blåa dörren. Om jag får ett hur ngn gång ska den ha en sån dörr.

Ej Utgivet Material sa...

Visst var den helt otrolig! Vill oxå ha en!