fredag 25 mars 2011

Sjalens möjligheter!


Nu när våren kommer tänkte jag att det är dags ha mer sjalar runt skallen och mindre mössa.


Den här söta babyblue sjalen unnade jag mig såhär efter tenta.
40 pix på Stadsmissionen. Taget!


Sjal är kul eftersom man kan variera så himlans mycket.
För en sådan ombytlig karaktär som jag, är det excellent.


Här har ni en massa tips och trix om hur man kan knyta sin sjal. Vilka möjligheter!
Gillar ni inte bild 26 extra mycket? Sjalen kan bli till en kappsäck!


Sjalar till folket såhär på en möjligheternas fredag!

Vill man ha finfina vintagesjalar så säljer Fixa Stilen en bunt! Klicka HÄR.

5 kommentarer:

Emmie sa...

haha, perfekt tabell för sjalens användning!!
jag hade själv sjal på huvudet idag, en rödprickig sådan!

Linda/FixaStilen sa...

Vilka underbara små skisser! Visst kan man vara lite kreativ med hur man använder den, möjligheternas accessoar... Själv har jag en rosa med stora svarta prickar som hårband idag.
Vad roligt att du tipsat om våra sjalar också, tack så väldigt mycket för det!
Ha en härlig fredagskväll!

Styleabaad sa...

Älskar sjalar!! Just nu är jag mycket inne på #4 och #5 - älskar hur multifunktionella de är! Ha en bra fredag!!

tavelhus sa...

Tack för sjal-tipsen! Hittat många av mina favoriter på FixaStilen!

Ej Utgivet Material sa...

Sjal it is!
O fixa stilen är grymma.. o kartan var ju snygg o hjälpsam, härligt!