tisdag 8 mars 2011

Om dagen


Jag maskerade nosen och pallrade mig iväg till Universitet i största möjliga försiktighet.


På vägen hem satte monstret i halsen igång igen, så jag tänkte dränka honom i ny Ben and Jerry-smak.


Annars har jag konstant något som detta i svalget.


Eller så trycker jag i mig mängder med frukt.
Jag äter som en gris när jag är sjuk åt förkyldhållet... År det bara jag.. eller känner ni igen detta?


Sedan är det ju Kvinnodagen idag; här får ni titta lite på förra årets inlägg, då min dagsinspiration är lite fattig:


Även detta hära med att det är semmeldagen går mig lite förbi, dock fick jag i mig en halv sådan i helgen. Men det är lite svårt med massa grädde tycker jag, även om själva semmelbullen är himlans god! Vurma vurmar om semlorna idag såklart!

6 kommentarer:

Janna sa...

och min bolibompanamnsdag! :)

Krya på dig! Puss och kram

Ej Utgivet Material sa...

Jamen grattis! O tack! Pöz!

Styleabaad sa...

B&J är bästa medicinen tror jag! och ingefära! Krya på dig och ha en mysig dag!

Jempa sa...

Semlor... Jag gillar inte ens semlor men bilden fick mig att dregla ändå. Hur smakade glassen? Betyg?

Ej Utgivet Material sa...

Glassen har blivit min nya favvis! Chokladbitar, stora kakbitar o nötter o chokladvirvlar! Det va bara kärlek! Råkade äta upp nästan hela.. Så på kvällen kon mannen hem med en till ny smak! Coconutterly Fair! Chokladglass med kokos o karamellbitar- också en hitt! Om
Man gillar kokos! Jag föredrog dock den andra, med kakbitarna...Nordic peace water, så söta små peacemärken i!

Emmie sa...

åh, ny smak, måste testas!båda två..