onsdag 30 mars 2011

Dagens bästa

Idag har det varit en dag i förvirringens tecken. Dock solig i sinnet.
Via Instagram, en iphoneapp, så får ni dagens hits! Vad har ni åstadkommit för galenskaper idag?


Haha. Den tokigaste katten som jag hittade på Instagram. Gnaga lite på tån bara.


Min mindre galna katt, solar sig på morgonen.


Jag, som i allmänt förvirrat tillstånd var en timme för tidig idag.
Då fick jag en solpaus vid Brunnsviken, och passade på att få en del gjort, så det var tajmat ändå!


Min Hans nya gubbkepa. Fin tycker jag.

5 kommentarer:

Styleabaad sa...

Men det är inte alltid fel att vara tidig (särskilt om det är soligt och man är vid Brunnsviken!)... Min dag har precis börjat så jag har inte hunnit hitta på något galet än! Men vi får se vad dagen har att erbjuda ;)

Emmie sa...

kepan var snajsig!
hmm, något galet, vet inte, men jag var försenad imorse, bara fem minuter, men ändå.:)

Ej Utgivet Material sa...

Spännande Elsa, att du har allt framför dig!

Ja Emmie, de kanske va ngt i luften idag.. jag lyckades få allt fel, kom för tidigt till ett experiment som det visade sig att jag inte behövde och skulle sen på ett möte som visade sig vara en vecka senare.. och ja så fortsatte det! Men solen var så varm o skön så vad gjorde det!

Emmie sa...

vårförvirring, ungefär som de första nyvakna flugorna kanske?...:)

Ej Utgivet Material sa...

Haha! Ja precis!