söndag 20 mars 2011

Charader!


På lördagskvällen hittade vi en helt ny busshållsplats inne i stan.


Den tog oss hem till Janna och Lee, de hade både fyllt år så det passade vi på att fira!


Lee fick en sånhär feztlig textil med Australienkänsla, för att bota eventuell hemlängtan.


De fick också en bild, som jag tog på det här bröllopet,som jag nu hade hittat en fin ram till.


Hemma hos Janna finns andra fina prytlar, som den här turkosa, klassiska grytan från Le Creuset.


Och dessa adorabla askar från Qatar.


Janna fick den blå handväskan också, passade bra in.
Visst är den koboltblå färgen fin? Härligt intensiv, som Janna!


Fler Qatarfynd!


Ett mormorsfynd.


Janna är även duktig i köket ska ni veta...
hennes hemmagjorda marmelad och kolasnittar [precis som mormors!] goffade jag mig mätt på.


Janna testade min bombarjacka. Den var hon fin i, tyckte jag.



Sedan spelade vi charader!


Det var sjukt kul och satte verkligen kreativiteten på prov!


Det blev många skratt. Speciellt när man bara fick beskriva personen med ett ord och jag sa "liten"...


Vi tog en tresekunders paus för att titta på ännu ett Qatarfynd.
 Glittrig och blommig! Älskar den!


Jerk va grym på det här med charader.




Tack för en kul kväll alla fina!

1 kommentar:

Janna sa...

tack själv!

jättefina presenter!! tack tack tack!