lördag 12 mars 2011

Update!

Som ni kanske ser har bloggen sig fått en ny header till det egna domännamnet; http://www.ejutgivetmaterial.se/. Illustrerat av min begåvade vän Agnes.
Till detta en söt mail-knapp som jag hoppas fungerar nu!
Dessutom lite nya bilder på mig, tagna av mästerfotografen Maria. Jag kommer säkert pilla lite till, hoppas ni har överseende med min långsamma stil.. 
Men visst är det härligt med en liten uppfräschning lagom tills våren kommer.. typ nu.


Här är Agz, det kreativa geniet som står för alla illustrationerna på sidan, och hennes blogg !


Här är Maria(I en fantastiskt vacker klänning, hennes farmors eller så, har jag för mig) och hennes hemsida!


Tack ni fantastiska tjejer för all kreativitet ni delar med er av!

11 kommentarer:

Emmie sa...

härligt med lite ändring till våren! gillar verkligen headern! och finfina bilderna på dig till höger, fiffigt med rörligt!
Marias klänning, wow!!

Janna sa...

headern är verkligen jättefin! bra jobb agnes!!

Ej Utgivet Material sa...

Kanske var det du som initierade en vårstädninge Emmie =)

Jag har sån tur som är omgiven av sådana här duktiga människor!

Agnes sa...

Snyggt! Men den är i lite tokig storlek, lite hoptryckt. skulle behöva krympas på höjden, men vet inte riktigt hur man gör sådär på rak arm. Fint det blev med bilderna på dig!

Ej Utgivet Material sa...

Jo jag vet, därav fortsatt pill.. =)
Tack!

Styleabaad sa...

Snygg header!!! Grattis till det - bloggen ser fab ut!

Ej Utgivet Material sa...

tack fina elsa!

Mannen i ditt liv sa...

Grymt snyggt!!

Ej Utgivet Material sa...

tack vackra man !

Hanna sa...

älskar headern!! måste ta mig ett snack med agge om att få nåt sånt här fint bidrag jag med. och bilderna sen: du = pudding.

Ej Utgivet Material sa...

Åh thanx Babe! Klart du ska, hon är vår husillustratör liksom! Pöz!