lördag 19 mars 2011

Gamla pinaler på nya platser

Vi har rensat ut min gamla vind och hittat en massa gobitar vilket ledde till lite rearrangements här hemma.


Barvagnen hittade tillbaks till där den bodde från början.
Han slapp också mina smycken.


Ökenoasen är numera upphackad, bråtet har blivit krok.


Sminkbordet har flytt sovrummet och har numer samordningsansvar för alla smycken.


Dowunnder.


Mammas gamla smyckeskrin, som är mitt sedan länge, har hittat fram.


Portmonäer.




Under glasskivan på sminkbordet finns det bilder på de nära.


Den fina ramen ska få hushålla min kära fästmans nuna.
Gullungen med en massa bus i blick.


Abra har inte varit sådär jättehjälpsam. Solkatten..


Sovrummet har också fått sig en makeover.


Kistan snodde sminkbordets plats illa kvickt.


Min Han hittade en tavla på liemannen som är ute o tjuvar för en femma på myrorna.
Den åkte upp på väggen till samlingen såklart.


O så blev det några högar förstås.

4 kommentarer:

Lonesome Mama sa...

tjusigt värre, gillar vagnen med alla fina glas!

Emmie sa...

kul med lite ommöblering!
haha, cool tavla!

Styleabaad sa...

Alltså gillar verkligen er drinkvagn!!

Ej Utgivet Material sa...

Ja visst är den fin? Helt otroligt hur vi fick den också... gratis! vi fick länsa en antikaffär som skulle byggas om till restaurang. Lyx!

Ja tavlan tyckte jag oxå var ball!