tisdag 1 mars 2011

En bild

Jag tycker ju om att göra listor. Här är en om dåtid och nutid.
 Nio till fem-bloggen hade en kulig bildlista, som jag reviderat lite och lånat.
Håll till godo !

En bild på ditt hem

En bild på din pappa


En bild på ditt syskon

En bild på din mamma (+ gudmor i knäet)

En bild på hur du vill tillbringa varje dag

En bild som gör dig glad 

En bild på någon du umgås mycket med

En bild på din födelsedag
 


En bild på en av dina bästa vänner

En bild på en person du saknar
 

En gammal bild på dig

En bild som gör ont i hjärtat


En bild från i somras

En bild på en tid du saknar

En bild på dig själv som du tycker om

En bild som du är nöjd med

En bild på barndomsvänner
 

En bild på en tid som påminner dig om gamla tider
 

En bild på din favorit semester 

En bild på ett plagg du känner dig fin i 

En bild på din bästa frukost

En bild på din bästa maträtt


 En bild på din favoritplats

4 kommentarer:

Styleabaad sa...

Härlig lista! Jag älskar den där bilden på dig i vit klänning/kaftan.... helt bedårande!

Janna sa...

Åh vad roligt!

Den där bilden på Anna gör också mig väldigt glad. Om jag någon gång skulle kolla på den samtidigt som jag dricker så skulle datorn ligga risigt till.

Och sen undrar jag om jag genomförde hela möhippan med ena benet amputerat under knät? Det är fint förresten att bilden på dina gamla barndomsvänner bara är ett halvår gammal.

Ej Utgivet Material sa...

Tack Elsa! Det e nog ändå min favvodress, tänker jag. Alla kulörer och mönster rätt liksom..

Janna; visst garvar man varje gång! ÄLskar den bilden, Annas topp är himla söt osså.
Det bästa med gamla barndomsvänner är ju att vi fortfarande hänger så jag HAR en bild som bara är ett halvår gammal, det är ju brutalbra. pöz pårej.

S sa...

ÅHHH!!!! TussilagoLeila<3 Jag saknar dig verkligen oxå!! Varför gör vi inte någo,t så att allt känns bättre??
Nu genast och direkt!
<3
S