lördag 10 september 2011

"He ate slice of wonderbread and went right back to bed"


Morgonljuset som bjuder in till vals


Solstrålarna dansar i blåbärssmoothien


Ringlar glada fötter in mellan ljusens stakar


snälla snällla dansa med mig


jag tar dina händer, kom låt oss dansa kära sol


jag lovar, jag ska bjuda på piruetter


och när du inte orkar mer, när du faller


då håller jag dig kring din midja


när snurrandet får dig att se stjärnor som är ljusa och mörka på samma gång


då leder jag dig vidare i dansen


då bär jag dig när du faller


kom låt oss dansa, låt oss valsa, hela vägen ut härifrån

"you are my sweetest downfall, I loved you first, I loved you first"

3 kommentarer:

Emmie sa...

finfina bilder! och jag ser små förändringar i bloggen, du gör så himlans fint!!:)

Ej Utgivet Material sa...

Tack EMmie! Ja, sån är jag, smyger fram'et... lite i taget, vad man orkar o hinner liksom.. kul att du märker och gillar!

Styleabaad sa...

Härligt värre! Jag blir aldrig trött på rutigt på hösten/vintern och den där kappan var riktigt läcker - aldrig sett något liknande!