söndag 18 september 2011

Pizzakväll!

I fredags hade jag alla mina favvosar i butiken innan stängning och sedan gick vi hem till oss och gjorde pizza!


Till förrätt och efterrätt åt vi ostbågar.


 Janna gör det bäst, med gaffel!




Jenny var förbi en sväng och sa hej innan hon skulle ut i vimlet.


Janna försökte sig även på några trudeletter på gitarren.


Den blev aldrig stämd.. så Janna passade den vidare. 



Sedan hängde vi, snackade jämställdhet, vänskap och sorg tills ögonen höll på att ramla ihop. 


En riktigt soft, hänga-chilla-äta gott-kväll. Vad gjorde ni? 

P.S. Imorgon kommer förhoppningsvis en bildkavalkad från Street And Art-market som vi var på idag, en riktig hit! D.S.

2 kommentarer:

Styleabaad sa...

Ostbågar alltså - nu dör jag av avundsjuka! Vet inte hur många påsar jag åt i Sverige i somras! Så himla roligt att din vän äter dem med gaffel, min pappa äter dem med sked! Ser ut som en riktigt mysig kväll!

Janna sa...

Styleabaad: Din pappa och jag gör det bäst, ostbågar med bestick! Annars blir glaset helt gult ju, haha.

Leila, tack för i fredags, mys. Vi var på Bondens egna marknad på Söder i lördags, urmysigt, varje lördag typ till oktober någon gång. Rekommenderas om du inte varit där.