torsdag 8 september 2011

Tre Snabba..

Goddagens alla fina!

Jag ville bara upplysa om tre snabba små grejer..som säkert är old news, men ändå.

1 .. ni missar väl inte tävlingen i högermenyn; där ni kan vinna två biljetter till vintagemässan; genom att gilla Ej Utgivet Material på facebook och önska ett inlägg? Hejja Hejja!

2 .. bloggen finns ju såklart att följa via Bloglovin, det är ett enkelt sätt att hålla sig uppdaterad på vilka bloggar som publicerat nytt.. läser man många så är det ett bra ordnings redskap.. finns ju till och med en app! Såklart. I högermenyn har jag en knapp där ni lätt kan trycka för att följa bloggen via Bloglovin.

3 .. till höger i menyn finns det en lista som heter "Mina beröringspunkter". Där kan du lära känna mig lite bättre, och läsa om vad som får mitt hjärta att brinna och hoppa några extra slag.

Inga kommentarer: