onsdag 14 december 2011

Christmas Cards


 I alla fall några julkort kom vi på att vi ville få iväg i år. I och med bröllopet så har jag riktigt kommit in i Do It Yourself- andan. Pyssel är ju precis så kul som det alltid varit! Sen montessori-tiden är jag fortfarande bäst med papper och sax så det fick det bli! 


Från grönt och rött papper klippte vi ut små vimplar som blev mer levande genom att vi klippte ut dem dubbelvikta, så de stod ut lite på kortet. 


Jag blev också sugen på en gran i vecket på kortets insida, 
såklart med en peace-stämpel på toppen! Julefrid. 



Pill pill pill. 


Vi får se hur de blir på framsidan lite senare när de är postade! 

4 kommentarer:

Styleabaad sa...

Men åh vad fint det blev! Jag har inte fått iväg ett endaste i år men jag får skylla på sjukdomen... urk...

agge sa...

Gud vad fina, vilket pyssel!

Emmie sa...

mycket tjaosigt!

Ej Utgivet Material sa...

Tack hörni! Jag älskar att pyssla!

Elsa du skickar ju bästa hälsningen, dig själv =)