fredag 23 december 2011

Lately ... through Instagr.am

På senare tid har jag ....






sett vackra saker i sådant som andra ser som klotter. 

njutit av den sena vintern genom långa promenader i grönt gräs


firat Hubbe den mogna melonens skivsläpp och födelsedag



ätit andra mogna frukter som persimon


frossat i clementiner såsom sig bör





ätit näringsrika måltider med glada färger


bakat pepparkakshjärta som gick sönder och var tvunget att ätas upp nästan direkt
[mums!]


försökt gnistra ikapp..


hittat mig några riktigt kuliga kulörer...



haft trevliga frukostar




med mycket grönt i form av avokadoröra.



och med ljuset kom the holy cat



i annat ljus sken kampsporten i alla sin glans


och lussebullarna lös ganska vackert de med


vi började bunkra för jul


medan han bara lipade åt oss




jag jobbade en sista sväng på AG47 och kände att det väntade nya tider


men hösten höll kvar sitt gröna grepp lite längre


Jag promenerade glatt i hatt


det blev mörkare hemma och ljuset fick sätta manken till...



sedan fick jag helt plötsligt ett galant heltidsjobb! Jag ska utveckla en HR-funktion på ett bolag, det är superkul och väldigt mycket att stå i. Men lyckan framförallt, trivs kanonbra och det är en fantastisk känsla att ha hittat sin plats på det viset, det firades! 


jag kom hem till hemlagad mat med extra bubbel till och en pepparkaka som sa sitt!


Sedan blev det många tidiga mornar i december, men ack så vackra!



Tände ljus vart jag än var för nästan hela dagen har det ju varit mörkt. 


Sedan firade vi in julen med julöl på Peppar, och sedan dess har julen rullat på ändra fram tills nu, 
dan före dopparedan!




2 kommentarer:

Agnes sa...

Så j-a goa lussekatter!

Ej Utgivet Material sa...

Åh vad kul att du gillade dem =)