måndag 5 december 2011

Konst i Midsommarkransen


Den andra advent tog vi oss till Midsommarkransen! En av Stockholms charmigaste förorter har jag bestämt mig för. Så många fina byggnader, funkishus och moderna, söta fik och världens finaste Tellus-biograf. Och massa fina egenheter.


 

Vi skulle ju nämligen till ateljén där Agnes alster håller hus.
Ni vet Hon, som gjort den fina headern... med mera



Jag köpte något såklart. Lyxigt att få ha en sådan kreation hemma på väggen!


En installation om träd. 


Mera installationer och finfina posters.


Jätteroliga vykort. Temat är träd och jag gillar´t.
"Save a tree, Eat A Beaver"


Agnes hade unnat sig en extraordinär skrivbok som hennes kreativa alteljépolare gjort.


Det fanns flera!


Flera av Agnes affischer hängde på rad...


Och en och annan påbörjad magnifik målning...!

1 kommentar:

Hanna sa...

Fasiken vad fint!! Önskar jag hade kunnat vara där.