onsdag 4 maj 2011

Como! Milano!


Om exakt en vecka packar jag en lätt väska för några dagar i Como, Milano.
Jag ska göra ett modelljobb för ett reklamtryck för Stadium. Helt otroligt sjukt att de skeppar mig ned till Italien för detta, jag  bara tackar och tar emot!


Jag har varit i Venedig men inte i övriga Italien, så det ska bli helt fantastisk att få se detta.
Sjön som heter Como, verkar vara helt otrolig. Är det någon som har varit där? Har några tips?


[Klicka på bilder för ursprung]

7 kommentarer:

Janna sa...

Inga tips, men jag är aviiiis!

Styleabaad sa...

Men shit vad härligt att förena nytta med nöje sådär i Italien!! Jag har inte varit i Milano så jag har inga tips precis, men njut av mat och vin :) Härligt!!

Emmie sa...

men aaahhhh, sicken jäkla lyx!!! helt fantastiskt!!
jag har länge drömt om att få åka till comosjön, ta många bilder om du kan!:) verkar vara den mest magiska platsen på hela jorden, utifrån de bilder jag sett..
wowowowowow att du får åka dit!!:)

Hanna sa...

Men WOW! (Har inte heller några tips tyvärr. Har bara varit högst upp i norra Italia samt Rom.)

Agnes sa...

Helt makalöst! Ät pizza & pasta!

heidi sa...

Roligt för dig.Jag jobbade i Milano som modell för Versace för 100 år sedan :D Jätte roligt.H.www.bimbofashionblogg.fi

Ej Utgivet Material sa...

Hej Heidi!
Vad kul! Jag gjorde ju bara en blixtvisit på två dagar så hann inte med så mycket mer än att spana in hur fint Como var. Men Versace låter ju verkligen spännande!