lördag 14 maj 2011

Teatralisk!


Idag har jag draperat mig teatraliskt blå.


Jag och mamma ska nämligen gå på teater, hennes födelsedagspresent.
Vi ska se nämligen se "Angels in America" i svensk uppsättning på Stadsteatern. Det var nämligen den bästa mini tv-serien vi sett.  Den amerikanska serien gicvk på tv för många år sedan och handlar om aidskrisen på 80-talet. Den berörde mig och mamma djupt samtidigt som den var väldigt vackert filmad. HÄR kan ni spana in orginalet.


Jag har på mig mina nya örhängen från Stadsmissionen för 40 pix och en gammal vintagedress.
Skål på er!
P.s.Vad gör ni ikväll?

5 kommentarer:

Emmie sa...

åh fina!
ha en härlig kväll!
själv vilar jag värkande ben i högläge och väntar på filmen på fyran som börjar halv tio..slapp regnig lördagkväll!:)

Ej Utgivet Material sa...

Skönt! Varför värker benen? Jobbat hårt?

Styleabaad sa...

Nämen wow vilka örhängen! Very very gypset style! Låter härligt med en kväll på teatern! Min lördagskväll handlade mer om att packa upp resväskor, ta hand om jetlaggen och gå och lägga mig vid nio!

Emmie sa...

haha, nja, hårt och hårt, det var ett tag sedan jag jobbade, och det är ganska mycket spring när jag städar hotellrum, så ovana+långt pass= trötta, tunga ben för mig.
idag är det bättre!:)

Ej Utgivet Material sa...

Tack Elsa I love them! Jag är också fortfarande helt slut från milano, utan jetlag... skönt att vila upp sig!

Emmie, vet känslan..!