måndag 2 maj 2011

Instagram


Min favortisyssla just nu är definitivt Instagram. Något som du behöver en iphone för att leka med.
Där kan man lägga upp bilder, naturliga eller med filter och se andras bilder. Från hela världen, internets fantastiska möjligheter i ett nötskal! Jag njuter verkligen av att  se färgglada dörrar från ön St Martin i Carribbean Sea eller soluppgången på Ibiza, gatuklottret från Barcelona eller japanska bakverk. Alla människors vardag liksom.

Såklart kan ni följa mig där, sök efter; ejutgivetmaterial. Hoppas vi ses där!

Här är en annan favorit jag har på Instagram, en tjej som kallas sig charmaineolivia och målar fanstastiska tavlor.





2 kommentarer:

Styleabaad sa...

Nämen, det där får jag nog ta och skaffa mig då!

Ej Utgivet Material sa...

Absolut & definitivt! Så inspirerande och bästa pausunderhållningen från iphone hittills!