söndag 1 maj 2011

Mera Män


Lördagen började med ett besök på Berserk MMA.
Min man tränar där numera, och där pågick denna dag en kamraslig kramartävling som hette Påskriset.



Det är en riktigt mysig stämning på den här klubben.


Det är något speciellt  med att titta på kampsportsmatcher.


Det kan vara den kamratskap och ödmjukhet som verkligen är omfamnande.




Sedan lämnade vi myset och såg någonting intressant tvärsöver gatan.



Detta skyltfönster lockade alldeles för mycket för att bara gå förbi.


Här huserade Christian och Gustav för tillfället, de kallar sig Temporär.


Christian har länsat sin farfars hus och säljer av en massa gobitar för herrar.


Och hem.


Dessutom lovade han mig att Farmorsgrejerna skulle komma snart också.


Kanske skulle det till och med ske en liten happening här snart, i musikens tecken!


Håll ögonen öppna efter dessa två ambitiösa killar på Södra Agnegatan,
jag tror att det är storheter på gång här!


Om det var Chrisitan farbror eller morbor, kommer jag inte riktigt ihåg, men det var tydligen han som har Ingo Boxer-märket, som är ganska ballt retro med en hel del sköna t-shirts tryck som också såldes i butiken.
Perfekta Pappa/brorsa/pojkväns - presenten!

4 kommentarer:

Styleabaad sa...

Mysig butik! Hoppas du hade en fin Valborg och en skön söndag!

Ej Utgivet Material sa...

Verkligen! Tack fina du, helgen var lugn o fin!

Cristian sa...

Jättefin artikel Leila!

Välkommen åter!

Ej Utgivet Material sa...

Tack Christian! Jag ser fram emot happenings!