tisdag 3 maj 2011

Persika, jordgubbar, sol och blomster

Idag, en vintrig maj-dag då det snöar ute, så måste vi väl ändå påminna oss om att det är vår. Egentligen...
En av de varmare dagarna för ett tag sedan, besökte jag Humana på odengatan. Här är min vårinspiration i i form och färg av persika, jordgubbar, sol och blomster! Håll till godo tills solen värmer upp igen.



Pärlemoknappar och smårutigt, en av de bästa kombinationerna.



Solsken!


Nattlinnen, utmärkt för heta sommardagar!

Vilka färger inspireras ni av till denna vår/sommar?

5 kommentarer:

Hanna sa...

Alltså, den gula!! Fin!

Ej Utgivet Material sa...

eller hur! Summerlove! Men axlarna var lite för hårt påsydda tyckte jag =(

Styleabaad sa...

Åh, jag är inne på en väldigt stark korallfärg denna sommaren (nästan neon-korall!) Jag gillar klänning nr 3 - fick den följa med hem?

Emmie sa...

åh. alla klänningarna var helt fantastiska! gult är nog favvisen i sommar också. och korall. och rosa. och vitt. :)

Ej Utgivet Material sa...

Härliga färgkaskader!

Jag önskar att något hade fått följa med, men var inne i en otrolig snålhetsperiod så d blev inget! Snopet! Men den första klänningen var jag helt såld på.