tisdag 31 maj 2011

Wishing for Zebraday everyday



Idag har jag haft en såndär skön vardagsdag som man önskar att alla dagar var! I Zebrans tecken.


Det roligaste är folks reaktioner när man har hellång klänning på sig.
För mig är det mer normalt än byxor, medan andra undrar om jag ska på bal.


Till det har jag pyntade tår, det rosa lacket har pimpats upp med glitter på.


Alla fina silversmycken på det såklart.


Klänningen är från H&M föär några år sedan, men fortfarande poppis i min garderob!


Sedan beiga skinnpajen och glittrig zebrascarf.


Sedan gick jag iväg på fin lunch med fin vän på Vurma.


Resten av dagen spenderades med att förbereda inför opponering på vår takterass.


Med tossingarna högt och gassande sol!


Sedan fick jag sällskap av den vackraste mannen jag vet.
Han har hittat sin gamla bombarjacka, jag tycker han är hotness!

2 kommentarer:

Styleabaad sa...

Vilken klänning! Den passar dig galant! Skön dag, särskilt att kunna hänga i solen även om man måste jobba lite!

Ej Utgivet Material sa...

Ja perfekt dag verkligen! Och tack, en riktigt bekväm svepa-omkring-klänning!