måndag 30 maj 2011

Messy Neat


Vet ni vad jag gillar? Ordnad röra. Som här vid mitt sminkbord med alla smycken.


Det finns en tanke och sen finns det en massa vardagssnurr på det. Perfekt oordning. Hur ordningsamma är ni?
 

För övrigt hittade jag denna arabiska vita t-shirt på Myrorna, helt ny för 25 kr. Perfekt enkelt!


Apropå temat oordning så gillar jag extra mycket ovilliga inramningar, där det är lite snett, tavlan hänger lite snett, där fotot matchar och omatchar på en och samma gång. Det provocerar på ett relaxat vis tycker jag.  


Just han också, min fästman, min han, den bästa människan har fått mig att kunna hantera mycket mer oordning än tidigare, han gör mig relaxad och får mig att varva ned på ordningsnerven.  En av de sakerna där vi är olika men kompleterar varandra så bra! Jag är så oerhört tacksam för de positiva influenserna han har på mig.

3 kommentarer:

Styleabaad sa...

Jag är nog lite som du, jag gillar en rörig ordning.... Perfekt blir så trist och ointressant!

Ej Utgivet Material sa...

Javisst är det så! Det är någonting med det ojämna som är så intressant. Det ställer frågor på något vis.

Janna sa...

Varför är det en arabisk t-shirt? Det ser ut som en vanlig tischa tycker jag. Enlighten me!