fredag 27 maj 2011

Mirror, mirror, who´s the most golden of them all?

Har jag visat denna guldiga lilla dress? Jag tror inte det...



En bra, enkel, A-linje formad sak som gärna används med ett skärp i midjan.


Samt allt guldigt som går att hitta till!


Jag har också lite nygammalt i accessoarväg.


Läppstiftshållarspegeln!


Perfekt för lite piluttamej och gluttapådej.


Nya örhängen hittade jag osså på Stadsmissionen för 40 kr. På Stadsmissionen vid Odenplan hittar jag alltid fina smycken. Armbandet kommer ifrån bäste AG47 såklart. Läppstiftshållaren är en gammal sak som jag skramlat fram ut någon gömma, kul med ett nytt användningsområde för den!


Skimmer, glimmer och guld...

4 kommentarer:

Emmie sa...

ooh, armbandet ser verkligen fab ut! på minner om ett jag hade när jag var yngre, som ligger paj i någon gömma nu..

Styleabaad sa...

Älskar örhängena, passar dig så himla bra.

Ej Utgivet Material sa...

Tack finingar!

Malin sa...

Vad snygg du är i den här klänningen!