måndag 14 februari 2011

Brought To you with Love

Jag tänkte, kärleksdagen till ära, presentera våra förlovningsringar!


Designen är baserad på min favvoring, som vi i ett tidigt skede av vårt förhållande diskuterade om att det vore en snygg design på en förlovningsring! Den gamla Bjorg-ringen finns att se här.


Vår variant är designad av vår Guldsmed i kvaretet, Schalin.


Textremsan är i guld och de små "blupparna" och själva kroppen av ringen är i vitguld.


De är även lätt hamrade, tanken var att det skulle vara lite ojämna.


Så våra textremsor med "bluppar", är inte identiska och inte symmetriska.
Min Han bad om att få dem så ruffiga som möjligt!
Precis som vi och vår kärlek!


De är otroligt lätta och sköna och jag blir lika chockad varje gång jag ser mitt ringfinger...


Hoppas ni sprider lite extra kärlek idag, det finns många som behöver ett varmt mål mat tillexempel!
Massa Kärlek till Er & Tack för All Kärlek ni ger tillbaka.
[Värmer så skönt i magen...]

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken snygg design!

Ej Utgivet Material sa...

Vad kul att du tycker! Tack!

Styleabaad sa...

Gud vad coola! FInt att ha något som ni designat själva och som helt helt annorlunda än den typiska förlovningsringen! Grattis till det och en massa kärlek till er!!

Emmie sa...

så himla läckra! kul med egendesign som passar en.
och grattis igen!
kärlek.