söndag 6 februari 2011

Välkommen Hem!


En av mina allra bästa vänner har äntligen kommit hem på Sverigevisit!


Så det firades med vimplar och kalas!



Jag firade med lite extra lila dagen till ära!


Så fint blev det. Jag känner att våren är på ingång och det behövs lite mer kulör i sminket!


När hon  äntligen kom hade hon med sig lite australiensiskt vintage brut som vi skålade i!




Hanna min kära vän, vi har faktiskt till och med varit sambos en gång i tiden.
Azz-unit-appartments stod det på vår dörr.


Vi körde på Tapas-knytis. Det är extra gott när man får äta andras specialitér, tycker jag.



Vi fick också sådana krulliga tulipaner av Hanna som ett grattis till förlovningen.


Sedan åt vi tills magen stor i fyra hörn och två snibbar.


Lärarna berättade historier om sina elever, om facebooks - "adds" och  "accar". Som ungdomarna säger nuförtiden..


Lyssnare.


Vi försökte oss på ett gruppfoto.


Old time Friends


Hallon med chokladtårta till efterrätt.


Agz hade bakat denna kreation, tydligen efter mitt recept...
Som innebar extra rom och kaffe i.


Sedan hade vi en liten surpris till Hanna... vi hade bokat rum på K Karaoke!


Yaaaay.


Jag tog för mig och var på ett himlans spexigt humör.


Det blev mycket sånt...


Och sånt..
["Instrumental"-paus-danser]


Anders kom osså!





Anders och Agz var så duktiga och roliga så jag grät av skratt.
[Till synes..]



Passande nog rev Kristin av "Fångad av en Stormvind" som sista låt!

2 kommentarer:

Styleabaad sa...

Lila och vänner och karaoke - ser ut som en himlans fin kväll det där!

Ej Utgivet Material sa...

Ja veeeerkligen top notch ;)