fredag 11 februari 2011

FredagsFynd!


Denna insnöade tentafredag till ära, bjussar jag på några fynd som går att göra på Myrorna Fridhemsplan.
Jag var där igår och var helt chockad överallt fint som fanns!
Jag är dock sparsam - sparade det mesta till er, så endast en av dessa goodbitar kom jag hem med, gissa vad?


Jumpsuit, strlk 36


Fab Bröllopsklänning!







Utmärkt Valentinklänning tycker jag, så fin så man nästan biter sig i tungan.

Nu ska jag skriva tenta medan jag låter er gissa vad jag hade med mig hem!

6 kommentarer:

Janna sa...

Hm....
Kappan eller beiga klänningen med mönster. Kanske. Jumpsuiten kändes i det minsta laget för en så ståtlig kvinna som du,så den går bort i alla fall.

Och lycka till!

Anonym sa...

men åh så fina grejer!! jag tror inte det blev bröllopsklänningen... utan den sista härliga klänningen!
lycka till på tentan idag! ( Emmie @ bakinganddreaming som inte orkar logga in)

Agnes sa...

Den bruna med små blommor hoppas jag!

Styleabaad sa...

Kan det kanske vara jumpsuiten? Lycka till på tentan!

Ej Utgivet Material sa...

Tack för alla fina gissningar hörni!

Speciellt Janna. Haha.

Svaret kommer imorrn!

Janna sa...

Hehe...
Men 36 i en jumpsuit kan man inte ha om man är över 170! Hur smal man än är. Om den inte är felmärkt. Förstås.