fredag 25 februari 2011

Förnekelsen & Dekadensen!


Så blev det äntligen Woha-Night! Vi tog på oss våra bästa sommaroutfits och funderade på att ta bussen ett helt kvarter ned till Ag 47... där det vankades partaj!


Lola var vacker som en sommardag i pälsbolero,
 klänning i min favvofärg, massa vackra smycken och turban i turkos!


Bålen var också färgsprakande!


Drinkarna vars paraplyn senare hamnade i allas hår, kragar och hattar.


För den exotiska känslan! Älskar temafester!


Bland drinkarna samsas också verkstadens pinaler.
Är det bara jag som blir sugen på att öppna alla lådor?


Linda & Lola har en F***-vägg. Den är sjukt läcker.


Har man tur kan man hamna där..


Detta är ju egentligen en smyckesbutik, så vi kollade faktiskt på alla fantastiska smycken också.




Man vill ha allt ungefär.


Vi hittade en ring som var väldigt lik Fredde..


Ett meddelande.


De stora bananformade träörhängena var jag extremt sugen på.
Tyvärr misstänkte jag  att mina öronsnibbar inte skulle hålla för tyngden riktigt.


Men detta fantastiska armband kickade också igång starka begär.


Alla dessa vackra ting gjorde inte saken bättre...



Halsbandet till höger är egendesignat av butiksinnehavarna. Gör-läckert.


Min han unnade mig ett armband tillslut. Ska få till en bättre bild i dagsljus.
Men det matchar minst två klänningar jag äger med antikt grekiskt mönster!



Butiksinnehavarna, the Queens of Jewellery themselves. Skrattandes som alltid, 
vi kallar dem Patsy & Edina. 


Baby hade på sig somrig favvo-tisha , en amerikatgåva från


Leila & Lola försöker sig på gangstagrejer. Funka sådär.



DJ Hubbe8ball kom förbi osså. Men han pratade nästan bara med hunden Troja...



Fredde hade på sig världens finaste hawaii-skjorta. Kan bero på att han är världens bästa Fredde.


Sedan tog vi kärleken vidare till Hubbes dj-bås på La dame Noir som ligger dörr i dörr nästan. 


Det vackraste där är taket.



Lola-snos i örat kittlas mycket.



Sedan blev det rump-dans och mycket kärlek på dansgolvet!


Därefter var det dags att natta min working-man som skulle upp i ottan!

3 kommentarer:

Styleabaad sa...

Gud vad somrigt - jag älskar temafester jag med och ska faktiskt på en ikväll!

Janna sa...

åh, ag47, jag älskade den butiken, visste inte att de låg på k-holmen nu, trodde att det var stängt. har en fin blaffig ring från när det låg på odenplan.

fina grejer ju!

och vackert kakel i taket. älska kakel också.

Ej Utgivet Material sa...

Jamen älska butiken mer än någonsin, för det finns fantastiska grejer där nu!
Brukade också köpa en del silver när det låg på odenplan, men nu är det hetare än ever!

Tema är det roligaste! Vad ska du på för galej Elsa?