fredag 18 februari 2011

Hemmavid


Här har jag mitt yoga-kit; alla elementen, som hjälper mig att hitta in och tillbaka i mig själv.


Andra Element för sinnena



Efterdyningar från Förlovningsfesten


En tavla som fått lämna golvet för väggen.


Barvagnen som får bära både glas och smycken numer.


I'm hooked on you!


Vår ökenoas. Jag saknade granen lite när den åkte ut.
Mest för att den var grön, så nu blev det såhär istället.


I sovrummet är allt lite mer skirt, blommigt, mintigt och naturligt.
Fred för sovande sinnen.

3 kommentarer:

Styleabaad sa...

Jag gillar ditt yoga kit! Jag ska få ändan ur vagnen någon dag och fota mitt här hemma också! och så gillar jag verkligen din öken oas... verkligen ett fint stilleben!

Emmie sa...

du har verkligen lyckats med känslan i ökenoasen, I love it!:)

Ej Utgivet Material sa...

Tack fina ni!
Elsa, man e ju ruggigt nyfiken på dn lya nu!