söndag 24 juli 2011

Inramat och sånt


Jag tog tag i ett smyckesorganisationsprojekt; inramning!


Man ska ju rama in det vackra och nu hade jag en ram till övers.
Så jag snörade lite järntråd runt en varsin spik, tog bort ramens glas och hamrade fast spikarna där istället.


Bra blev det! Eftersom de flesta av mina stora "hängiga" örhängen är oäkta så är det ingen fara att ha dem ute i luften. Smidigt att se dem också så jag inte glömmer bort vad jag har...



Får passa på att visa mina favoritkrokar också, som denna indiska kvinna.
Hur vacker är inte hon...


Denna skira sak är jag även väldigt förtjust i.


Så har jag äntligen fått en pelargon också! Yay.
Matchar elementet perfekt.


Mamma kirrade också den snyggaste slitna krukan med vackert fat till...

2 kommentarer:

Styleabaad sa...

Åh jag hade också mina örhängen i en tavelram sådär innan jag flyttade och var tvungen att packa ner det mesta av smyckessamlingen... så himla fint det blir - och man ser precis vad man har!

Ej Utgivet Material sa...

Ja, vi har kanske samma problem där, att inte se allt man har, det här är juen väldigt snygg sådan lösning på det!