söndag 31 juli 2011

Mindfulness ♥ Heartfulness ♥ Ag 47


Jag och mamma designade smycken i samröre med fina flikkorna på Ag 47.
Vi gjorde dessa systersmycken i mässing och silver som en examenspresent till mig/ tack för gott samarbete med min c-uppsats som handlar om mindfulness.


Vi är båda så himla glada för dessa speciella smycken, kantiga och ojämna, precis som vi och vår resa med mindfulness och livet.


Mamma diggar ju mest silver, och jag gillar det mesta men bestämde mig för en i mässing. Smycken har alltid varit en grej för mig och mamma, dessutom har vi handlat på Ag47 sedan jag var liten. Och nuförtiden har jag turen att bo så nära de finaste donnorna som står för blinget på Ag47. Linda, som jobbar där, som dessutom hjälpte mig att korra igenom min uppsats, när min handledare åkte på semester fyra dagar innan deadline...
Ja, det kunde inte blir mer rätt med dessa smycken helt enkelt. Spana in hur mycket som kan göras av Ag47, efter önskemål, HÄR.


Såhär använder jag mitt halsband gärna nu, med Fatimas hand och nyckeln till mitt marockanska hjärta. Smycken som betyder massor för mig.  

2 kommentarer:

Styleabaad sa...

Det där halsbandet är så himla fint Leila!! Passar dig som tusan!

Ej Utgivet Material sa...

Men visst! Jag älskar't!