måndag 4 juli 2011

Tips & Trix


Har ni en trevlig måndag? Själv har jag dragits med halsont i en vecka nu, men är väldigt nöjd med att få flytt Stockholmsfältet under helgen och fått en härlig dos av Visby. Skönt att uppleva något annat än konstant grubblande över döden. Jag håller på och redigerar en hel bunt med fina bilder som den här ovan så de kommer snart. Vill bara passa på att tipsa om en hjärtskärande blogg så länge. Där texterna är så välskrivna och livet hans, är svårt just nu, besök I Kroppen Min.

3 kommentarer:

Emmie sa...

härligt med en helg off så där.
och jag var inne en sväng på den där bloggen, väldigt bra text, men hjälp vad hemskt och jobbigt och tufft och jag orkar inte läsa hela nu men en dag skall jag göra det-

Janna sa...

ja den är bra, en jag klarar typ inte av att läsa den...

Ej Utgivet Material sa...

Visst är den bra? Och visst är livet hårt. Så är det.