onsdag 13 juli 2011

Lately.. through Instagr.am


har jag lett åt att den gulligaste mamman.


har det varit många besök hos läkare och sjukgymnasten.


konstaterat att soffa, we lööv you.


försökt mig på alla huskurer i världen för att bli frisk. (och idag fick jag huxflux 39 graders feber..?)


beundrat hur eftermiddagsskuggorna dansar in över benig fisbensparkett.


har jag använt mitt fina halsband från AG47 nästan varje dag.


unnat mig färska bär och amerikanska pannkakor med blompynt för ögats aptit, till mellis.


funderat på kakeldekor och hur mycket turkost som blir för mycket turkost.


har skuggorna spelat på gitarren och den har gnistrat tillbaka.


tuffat båt ned till Visby.


där vi livsnjutit som få.


sett de mest magnifika porträtten till havs.


unnat mig M&Ms.


och  snacksat favvo-bilar från Ahlgrens.


haft ett mantra i huvudet gällande framtida karriärsplanering.


dött lite i hjärtat av att få sniffa på havets hårda vindar.


pratat mycket med min lilla fina sys, Iss.


tagit flera flera vilopauser, bästis och jag.


Fått lavendelkorv och marinerade oliver från Cassis i Frankrike.
Korven smakade lika gott som lavendel luktar och oliverna påminde mig om pappas hemkomster från Marocko då vi packade upp mat i köket mitt i natten och jag åt oliver tills någon sa åt mig att sluta. 



Har jag bestämt mig för att jag behöver fotriktiga skor och inhandlat dessa apsnygga retro adidas.


Vart jag tvungen att lämna den finaste vågen vid ett besök på myrorna Ropsten. Man kan ju inte få allt.


Har jag packat upp de sprödaste äldsta glasen i rökiga färger med år av karaktär.

4 kommentarer:

Emmie sa...

härligt mantra!!
hoppas du blir bra snart, verkar knepigt?

Hanna sa...

Åh, finfina kort! Men tycker också att du har varit sjuk himla mkt nu Leila. :( Krya!

Styleabaad sa...

Härliga bilder! Riktigt vackra glas!

Ej Utgivet Material sa...

Sjukligheten är mycket knepig. Men allt går att leva med. Tack för omtanken!