måndag 24 oktober 2011

Bröllopsinspiration

Min vän påpekade häromdagen att det varit lite dåligt med bröllopsinlägg här på bloggen.. Helt sant!
Vi har pysslat med en "Save the Date" och gästlista fram tills nu. Det har varit outfits med rekvisita, fotografering och design och utformning. Men snart är den printad och i samma veva som den skickas ut så får ju ni se hela kalaset också! Och allt som försigått innan. Såklart. Men tanken med att jag inte gett några sneakpeaks här är ju att gästerna ska få samma suprisemoment... Men det kommer som sagt! Alldeles snart.  Och gästlista.. herreminje vilket jox! Så svårt! 



Hursom. Jag hittade detta fantastiska bröllop på Ruffledblog [klicka på för att komma till källan för bilderna]
som jag tänkte dela med mig av, i brist på eget material. Älskar råheten och lekfullheten i detta bröllop. Så vackert! Varsegod; A Steampunk Wedding!









2 kommentarer:

Styleabaad sa...

Vackra bilder! Om jag kunde skulle jag gifta mig igen (med samma man!) lycka till med planeringen!

honeypieLivingetc sa...

gud så fint.. ~ & inspirerande .

men Du? vänta nu här..
har Du mailat mig en gång?
om kanske-möjligtvis-framtida-
fotografering? stockholm?

hmm.. *ler*

i vilket fall, ~ tack för fina ord
hos mig. de satt attans fint !

kram, hannah