måndag 31 oktober 2011

I provrummet pt 6

Alltså. Dessa dressar hade jag gärna tagit för mig själv. Men det är inte riktigt ekonomiskt läge för det. Även om de inte var dyra. Dessutom, en generös människa är en fri människa [ny devis som jag kör på]. Dessa fina dressar sågs på Myrorna Fridhemsplan för ett tag sedan.


Älskar att denna är som mest mönstrad på ryggdelen och med fint bröstrynk på framsidan. Ärmarna, också helt perfekta.



Denna var i typ mint condition. Tyvärr en storlek 44 så lite för stor för mig. Men du som kan ha. Ba gör´t.


Är helt kär i denna färgkavalkad med perfekta spröda knappar!


Alltså, ni vet min lila svaga punkt. Den dog lite av denna pärla...

3 kommentarer:

Styleabaad sa...

Amen Ja, den där lila dog man ju lite av... vilken färg, vilket mönster, uj uj uj!

Ej Utgivet Material sa...

Javisst så tänkte jag med! Helt perfekt!!

till-vidas-ara sa...

vilka fina, spektakulära ******
jo, vår lilles leenden kan man inte klaga på, förgyller alltid dagarna, önskar bara man orkade mer ibland (ler)
förlåt att jag inte skrivit awarden..är så dålig på det där, det dyker upp så mycket annat i tanken och så flurar jag iväg :)
kramar till dig, Lycke