lördag 1 oktober 2011

Om de som känner mig


Idag tog vi oss ut i brittsommaren


Gick hela vägen över bron...

För att hänga på klubbfest med Stockholm Kickboxning, källan till så mycket kärlek jag vet. Där jag träffade min man och många av mina närmsta vänner. På bilden ovan ser ni min såkallade "lillebror", en bråkig bästa vän som växt upp och blivit pappa till världens sötaste unge med de klokaste ögonen, de längsta ögonfransarna och de coolaste alvöronen. 


Här är storebror till "lillebror" som också känt mig i tio år nu. Mannen som alltid sagt [när jag står i ringen] "dansa, Leila dansa"


Vi åt tapas i varm sol med Sangria till!



Bella med tillbehör var där!


Och Carlos glassade i solen han med! Hoppas ni haft en skön dag, nu är det dags för nästa klubbfest med kampsportare! 

2 kommentarer:

Styleabaad sa...

Vilken härlig och solig dag! Gillar din outfit skarpt!

Ej Utgivet Material sa...

Ja verkligen! En riktigt svettig dag tom, satt barärmad, 1 oktober, hur galet är det liksom! Och tack ! =)